مدل شبکه بیزین بر ارتباط میان مسئولیت اجتماعی، کیفیت خدمات و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری
-
a149-ba2a30.pdf
-
4.68 مگابایت
-
1395/11/11-12:37
-
1404/4/12-19:53
-
97
-
2
-
4
-
9 سال 1 ماه 3 هفته 3 روز 1 ساعت 34 دقیقه 38 ثانیه
-
365
-
281
-
وفاداری مشتری بانک, مسئولیت اجتماعی بانک, شبکه بیزین, کیفیت خدمات بانک
-
http://daneshjooyaan.ir.domains.blog.ir
-
a1c62fb2c133c3e0f02324db5082cfda
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق «
تماس با بیان
» گزارش بدهید.