مدل شبکه بیزین بر ارتباط میان مسئولیت اجتماعی، کیفیت خدمات و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری
  • a149-ba2a30.pdf
  • 4.68 مگابایت
  • 1395/11/11-12:37
  • 1403/1/10-11:45
  • 84
  • 1
  • 7 سال 10 ماه 1 هفته 4 روز 15 ساعت 25 دقیقه 5 ثانیه
  • 221
  • 262
  • وفاداری مشتری بانک, مسئولیت اجتماعی بانک, شبکه بیزین, کیفیت خدمات بانک
  • http://daneshjooyaan.ir.domains.blog.ir
  • a1c62fb2c133c3e0f02324db5082cfda
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق « تماس با بیان » گزارش بدهید.
درباره بیان تماس با بیان وبلاگ رسمی بیان