مدل شبکه بیزین بر ارتباط میان مسئولیت اجتماعی، کیفیت خدمات و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری
  • a149-ba2a30.pdf
  • 4.68 مگابایت
  • 1395/11/11-12:37
  • 1398/7/20-23:41
  • 75
  • 3 سال 11 ماه 2 هفته 4 روز 8 ساعت 21 ثانیه
  • 151
  • 191
  • وفاداری مشتری بانک, مسئولیت اجتماعی بانک, شبکه بیزین, کیفیت خدمات بانک
  • http://daneshjooyaan.ir.domains.blog.ir
  • a1c62fb2c133c3e0f02324db5082cfda
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق « تماس با بیان » گزارش بدهید.
درباره بیان تماس با بیان وبلاگ رسمی بیان