مدل شبکه بیزین بر ارتباط میان مسئولیت اجتماعی، کیفیت خدمات و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری
-
a149-ba2a30.pdf
-
4.68 مگابایت
-
1395/11/11-12:37
-
1403/1/10-11:45
-
84
-
1
-
7 سال 10 ماه 1 هفته 4 روز 15 ساعت 25 دقیقه 5 ثانیه
-
221
-
262
-
وفاداری مشتری بانک, مسئولیت اجتماعی بانک, شبکه بیزین, کیفیت خدمات بانک
-
http://daneshjooyaan.ir.domains.blog.ir
-
a1c62fb2c133c3e0f02324db5082cfda
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق «
تماس با بیان
» گزارش بدهید.