مدل شبکه بیزین بر ارتباط میان مسئولیت اجتماعی، کیفیت خدمات و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری
  • a149-ba2a30.pdf
  • 4.68 مگابایت
  • 1395/11/11-12:37
  • 1404/6/2-21:08
  • 99
  • 6
  • 9 سال 6 ماه 1 هفته 3 روز 15 ساعت 5 دقیقه 38 ثانیه
  • 380
  • 285
  • وفاداری مشتری بانک, مسئولیت اجتماعی بانک, شبکه بیزین, کیفیت خدمات بانک
  • http://daneshjooyaan.ir.domains.blog.ir
  • a1c62fb2c133c3e0f02324db5082cfda
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق « تماس با بیان » گزارش بدهید.
درباره بیان تماس با بیان وبلاگ رسمی بیان