مقاله سنجش رضایت مشتریان از خدمات تلفن همراه با رویکرد AHP فازی
  • منبع: پایگاه دانشگاهی دکتر روح اله تولایی www.tavallaei.sub.ir
  • nafariyeh.pdf
  • 508 کیلوبایت
  • 1394/10/5-19:12
  • 1398/2/31-14:43
  • 133
  • 3
  • 3 سال 11 ماه 3 هفته 5 ساعت 23 دقیقه 42 ثانیه
  • 551
  • 375
  • http://tavallaee.blog.ir
  • 0aed1a1976403e628330c6334b7fcf16
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق « تماس با بیان » گزارش بدهید.
درباره بیان تماس با بیان وبلاگ رسمی بیان