تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی در وفاداری به نام تجاری
  • a143-6q2h40.pdf
  • 286 کیلوبایت
  • 1395/10/28-22:22
  • 1404/4/31-10:33
  • 142
  • 4
  • 9 سال 6 ماه 2 هفته 3 روز 12 ساعت 42 دقیقه
  • 206
  • 421
  • وفاداری به نام تجاری, بازاریابی, وفاداری به برند, بازاریابی رسانه اجتماعی
  • http://daneshjooyaan.ir.domains.blog.ir
  • 78fce23350a37ef4de31d69a643a4f8c
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق « تماس با بیان » گزارش بدهید.
درباره بیان تماس با بیان وبلاگ رسمی بیان