تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی در وفاداری به نام تجاری
-
a143-6q2h40.pdf
-
286 کیلوبایت
-
1395/10/28-22:22
-
1404/4/31-10:33
-
142
-
4
-
9 سال 6 ماه 2 هفته 3 روز 12 ساعت 42 دقیقه
-
206
-
421
-
وفاداری به نام تجاری, بازاریابی, وفاداری به برند, بازاریابی رسانه اجتماعی
-
http://daneshjooyaan.ir.domains.blog.ir
-
78fce23350a37ef4de31d69a643a4f8c
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق «
تماس با بیان
» گزارش بدهید.