تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی در وفاداری به نام تجاری
  • a143-6q2h40.pdf
  • 286 کیلوبایت
  • 1395/10/28-22:22
  • 1404/4/11-09:56
  • 141
  • 1
  • 3
  • 9 سال 2 ماه 1 هفته 1 روز 22 ساعت 1 دقیقه 4 ثانیه
  • 203
  • 415
  • وفاداری به نام تجاری, بازاریابی, وفاداری به برند, بازاریابی رسانه اجتماعی
  • http://daneshjooyaan.ir.domains.blog.ir
  • 78fce23350a37ef4de31d69a643a4f8c
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق « تماس با بیان » گزارش بدهید.
درباره بیان تماس با بیان وبلاگ رسمی بیان