تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی در وفاداری به نام تجاری
  • a143-6q2h40.pdf
  • 286 کیلوبایت
  • 1395/10/28-22:22
  • 1399/5/17-21:14
  • 125
  • 1
  • 4 سال 3 روز 22 ساعت 59 دقیقه 5 ثانیه
  • 64
  • 282
  • وفاداری به نام تجاری, بازاریابی, وفاداری به برند, بازاریابی رسانه اجتماعی
  • http://daneshjooyaan.ir.domains.blog.ir
  • 78fce23350a37ef4de31d69a643a4f8c
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق « تماس با بیان » گزارش بدهید.
درباره بیان تماس با بیان وبلاگ رسمی بیان