تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی در وفاداری به نام تجاری
  • a143-6q2h40.pdf
  • 286 کیلوبایت
  • 1395/10/28-22:22
  • 1403/2/6-12:53
  • 133
  • 1
  • 1
  • 7 سال 10 ماه 3 هفته 3 روز 5 ساعت 27 دقیقه 35 ثانیه
  • 126
  • 374
  • وفاداری به نام تجاری, بازاریابی, وفاداری به برند, بازاریابی رسانه اجتماعی
  • http://daneshjooyaan.ir.domains.blog.ir
  • 78fce23350a37ef4de31d69a643a4f8c
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق « تماس با بیان » گزارش بدهید.
درباره بیان تماس با بیان وبلاگ رسمی بیان