The_Effect_Of_Internal_Measures_Of_Service_Quality_On_Business_Performance_A_Case_Of_Hotel_Industry_In_Malaysia.pdf
  • The_Effect_Of_Internal_Measures_Of_Service_Quality_On_Business_Performance_A_Case_Of_Hotel_Industry_In_Malaysia.pdf
  • 1.12 مگابایت
  • 1393/3/1-13:09
  • 1403/10/10-04:16
  • 35
  • 6
  • 11 سال 9 ماه 1 روز 16 ساعت 30 دقیقه 37 ثانیه
  • 252
  • 84
  • http://ibm1392.blog.ir
  • 8e5eb8657ce5d83c6d143385552580c7
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق « تماس با بیان » گزارش بدهید.
درباره بیان تماس با بیان وبلاگ رسمی بیان