تبیین جایگاه اصل رقابت به عنوان مبنای غالب تئوری های مدیریت استراتژیک و بازاریابی در مکتب اقتصادی سرمایه داری و ارائه تحلیلی انتقادی از آن .pptx
-
تبیین جایگاه اصل رقابت به عنوان مبنای غالب تئوری های مدیریت استراتژیک و بازاریابی در مکتب اقتصادی سرمایه داری و ارائه تحلیلی انتقادی از آن .pptx
-
1.21 مگابایت
-
1392/7/28-21:51
-
1404/1/19-13:42
-
423
-
1
-
12 سال 6 ماه 6 روز 6 ساعت 24 دقیقه 38 ثانیه
-
205
-
http://islamicbusiness.blog.ir
-
6e58ca13813e606c1682c3fd4e7d2059
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق «
تماس با بیان
» گزارش بدهید.