تبیین جایگاه اصل رقابت به عنوان مبنای غالب تئوری های مدیریت استراتژیک و بازاریابی در مکتب اقتصادی سرمایه داری و ارائه تحلیلی انتقادی از آن .pptx
-
تبیین جایگاه اصل رقابت به عنوان مبنای غالب تئوری های مدیریت استراتژیک و بازاریابی در مکتب اقتصادی سرمایه داری و ارائه تحلیلی انتقادی از آن .pptx
-
1.21 مگابایت
-
1392/7/28-21:51
-
1403/12/16-19:26
-
422
-
2
-
7
-
12 سال 4 ماه 2 هفته 2 روز 14 ساعت 46 دقیقه 14 ثانیه
-
202
-
http://islamicbusiness.blog.ir
-
6e58ca13813e606c1682c3fd4e7d2059
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق «
تماس با بیان
» گزارش بدهید.