تبیین جایگاه اصل رقابت به عنوان مبنای غالب تئوری های مدیریت استراتژیک و بازاریابی در مکتب اقتصادی سرمایه داری و ارائه تحلیلی انتقادی از آن .pptx
  • تبیین جایگاه اصل رقابت به عنوان مبنای غالب تئوری های مدیریت استراتژیک و بازاریابی در مکتب اقتصادی سرمایه داری و ارائه تحلیلی انتقادی از آن .pptx
  • 1.21 مگابایت
  • 1392/7/28-21:51
  • 1404/8/20-18:33
  • 427
  • 5
  • 13 سال 2 ماه 4 روز 18 ساعت 51 دقیقه 12 ثانیه
  • 220
  • http://islamicbusiness.blog.ir
  • 6e58ca13813e606c1682c3fd4e7d2059
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق « تماس با بیان » گزارش بدهید.
درباره بیان تماس با بیان وبلاگ رسمی بیان