عوامل موثر درافرایش کارایی کانالهای توزیع و پخش کالاهای دسته FMCG
  • این مقاله جهت اشنایی و مطالعه ازاد توسط گروه 12 ارسال شده است.
  • AfzayeshKaraieTozi.pdf
  • 684 کیلوبایت
  • 1393/1/16-23:30
  • 1404/2/24-05:46
  • 51
  • 2
  • 12 سال 2 ماه 3 هفته 22 ساعت 1 دقیقه 8 ثانیه
  • 68
  • 138
  • http://ibm1392.blog.ir
  • 68809ec0dea887d7e96e45ac2cad0f46
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق « تماس با بیان » گزارش بدهید.
درباره بیان تماس با بیان وبلاگ رسمی بیان