عوامل موثر درافرایش کارایی کانالهای توزیع و پخش کالاهای دسته FMCG
-
این مقاله جهت اشنایی و مطالعه ازاد توسط گروه 12 ارسال شده است.
-
AfzayeshKaraieTozi.pdf
-
684 کیلوبایت
-
1393/1/16-23:30
-
1404/2/6-13:14
-
50
-
1
-
1
-
12 سال 3 هفته 2 روز 1 ساعت 58 دقیقه 2 ثانیه
-
66
-
134
-
http://ibm1392.blog.ir
-
68809ec0dea887d7e96e45ac2cad0f46
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق «
تماس با بیان
» گزارش بدهید.