عوامل موثر درافرایش کارایی کانالهای توزیع و پخش کالاهای دسته FMCG
  • این مقاله جهت اشنایی و مطالعه ازاد توسط گروه 12 ارسال شده است.
  • AfzayeshKaraieTozi.pdf
  • 684 کیلوبایت
  • 1393/1/16-23:30
  • 1404/5/10-01:21
  • 52
  • 3
  • 12 سال 4 ماه 1 هفته 6 روز 8 ساعت 11 دقیقه 1 ثانیه
  • 71
  • 141
  • http://ibm1392.blog.ir
  • 68809ec0dea887d7e96e45ac2cad0f46
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق « تماس با بیان » گزارش بدهید.
درباره بیان تماس با بیان وبلاگ رسمی بیان