عوامل موثر درافرایش کارایی کانالهای توزیع و پخش کالاهای دسته FMCG
  • این مقاله جهت اشنایی و مطالعه ازاد توسط گروه 12 ارسال شده است.
  • AfzayeshKaraieTozi.pdf
  • 684 کیلوبایت
  • 1393/1/16-23:30
  • 1404/2/6-13:14
  • 50
  • 1
  • 1
  • 12 سال 3 هفته 2 روز 1 ساعت 58 دقیقه 2 ثانیه
  • 66
  • 134
  • http://ibm1392.blog.ir
  • 68809ec0dea887d7e96e45ac2cad0f46
چنانچه اين فايل را ناقض قوانين و مقررات سايت می دانيد، لطفا آن را از طریق « تماس با بیان » گزارش بدهید.
درباره بیان تماس با بیان وبلاگ رسمی بیان